Sunday, January 6, 2013

Perasaan Wanita Istimewa

Salam mesra. Hari ini saya berpeluang blogwalking ke berapa blog yang follow blog ini. Antaranya blog Zuriat Impian . Saya tersentuh membaca luahan hati penulis blog ini. Saya faham, setiap pasangan berumahtangga impikan zuriat sendiri.

Saya sungguh memahami perasaan mereka yang senasib dengan saya suatu ketika dahulu  sebagaimana yang pernah saya ceritakan dalam entri ini. Saya berharap mereka terus menjadi wanita yang tabah dan tidak mengenal putus asa. Hidup ini memang satu perjuangan. Dalam dunia perubatan yang semakin berkembang, banyak kemudahan dan peluang yang terbuka luas buat golongan seperti kita. Juga, teruskan berdoa dan mengharap kepada Allah yang maha berkuasa kerana tiada siapa yang boleh menandingi kehebatanNya.
 
Membaca luahan perasaan insan wanita yang istimewa ini, saya berazam untuk terus berkongsi pendapat, pengalaman, pengetahuan yang sedikit itu agar mereka yang senasib dengan saya ini turut dianugerahi permata dalam kehidupan mereka. Mungkin selama ini saya lalai dengan anugerah yang dikurniakan olehNya. Saya berharap akan terus diberikan kekuatan dan kesempatan masa untuk berkongsi, sekurang-kurangnya berkongsi perasaan dengan semua wanita istimewa yang ada di sekeliling saya, walaupun tanpa bersua wajah.

3 comments:

  1. setuju sgt dgn tulisan kakak "hidup itu satu perjuangan"....moga kami para2 ttcians ni sntiasa diberi kekuatan utk meneruskan perjuangan kami...

    ReplyDelete
  2. thanks kak ... suka baca ... hanya yang pernah mengalami nasib sama seperti kami ttcians ni je yang faham apa yang di lalui.. :'( doakan kami supaya dapat juga menimang cahaya mata nanti...

    ReplyDelete
  3. Semoga adik-adik semua akan terus tabah. Sesungguhnya apa yang dialami hanya dugaan yang membawa kita terus dekat kepada yang maha kuasa.

    ReplyDelete