Friday, June 5, 2009

Tag dari Buntalz

Kali pertama diberitahu yang saya ditag oleh seorang teman blogger, berpeluh juga saya nak fikir tag tu macam mana dan apa yang nak ditulis. Lepas baca soalannya, saya ambil keputusan untuk jawab apa yang terlintas di fikiran saya. Jadi, ini jawapannya ya buntalz ............






1) Letakkan gambar profil anda.




Gambar ni merupakan gambar profil saya.



2. Terangkan maksud gambar itu.


Wanita dan bunga memang tidak dapat dipisahkan. Kelopak bunga memang mempunyai daya penarik sama seperti seorang wanita yang ada misterinya yang tersendiri. Bebunga yang meliputi stigma pada bunga itu menjadikan bunga mempunyai fungsinya yang sangat penting.

3. Kenapa pilih gambar itu?


Gambar bunga ini seperti mempunyai daya penarik beserta misterinya. Saya juga tertarik dengan keindahan seni fotografinya kerana saya memang kurang ilmu dalam bidang otografi ini hinggakan saya sangat suka melihat gambar ini dan meletakkannya sebagai hiasan laptop saya. Lalu apabila saya mula menceburi bidang blogger ini saya terus menjadikannya sebagai gambar profil saya. Lagipun mudah, sebab dah ada dalam laptop saya. (itu logiknya)


4. Tag 5 lagi blogger


Semua yang ada dalam senarai saya dah kena tag. Jadi, saya tidak tahu nak tag sesiapa.. Kalau ada sesiapa yang sukarela nak jawab, 'kecil tapak tangan, nyiru saya tadahkan'.



No comments:

Post a Comment