Monday, July 13, 2009

Kenduri lagi

Hujung minggu ni memang sibuk betul. Terasa begitu cepat masa berlalu dan minggu baru muncul lagi. Banyak betul jemputan ke majlis-majlis yang saya perlu hadiri pada hujung minggu. Kalau berterusan begini, seratus persen mesti naik berat ni kalau ditimbang.


Saya perlu menghadiri majlis tahlil, majlis kenduri doa selamat, kenduri kahwin dan kenduri kesyukuran serta majlis Aqiqah. Majlis Aqiqah menyambut anak saudara baru saya diadakan semalam. Tetapi saya hanya dapat hadir sebentar kerana terpaksa menghadiri majlis kenduri yang lain. Tambahan pula saya terpaksa menyediakan persiapan suami yang terpaksa ke luar daerah kerana tugasnya.



Terasa bersalah juga tak mampu menolong persiapan kenduri tetapi syukurlah sebab segalanya disediakan oleh perkhidmatan katering termasuk memasak nasi beriani yang di masak bersama kambing. Hem...memang saya makan banyak juga sebab kuih muih dan bubur yang disediakan pun enak-enak belaka.



Saya terlupa nak ambil gambar nasi beriani kambing tu sebab sibuk sangat makan... >

No comments:

Post a Comment