Sunday, August 30, 2009

Peraduan Beautiful Baby Search


Masa sedang jalan-jalan melawat bebarapa blog, saya terjumpa blog Gugu Gaga Mea Zara ni. Ada satu peraduan mencari baby yang comel..
Saya tak pernah menyertai apa-apa peraduanpun, dan saya baca tarikh tutupnya pada 31 Ogos 2009. Maknanya 1 hari lagi. Saya sengaja ceritakan tentang peraduan ini, manalah tahu, kalau ada yang berhajat nak sertai. Saya ntahlah...belum tahu lagi.

Hadiah-hadiahnya adalah seperti berikut:-

1st Prize: 1 printed tshirt(ur bb pic on it) +1 magnetic + 1 keychain + 1Mag baby poster
2nd Prize: 1 Magnetic+ 1 Mag baby Poster+1 keychain
3rd Prize:1 keychain & Mag baby Poster
Mystery gift for number: 9 & 19

Nak tahu apa syarat-syaratnya?

1. Anda kena jd follower Mommy_Zara
2. Anda perlu letakkan banner di atas pada sidebar blog anda.
3. Buat special entry utk contest ini dan sertakan sekali satu picture baby anda yang comel! dan satu gambar baby bersama mommy atau daddy! Kedua2 gambar akan diambil markah..
4. Nyatakan nama baby dan umur baby.

Menurut penganjur gambar baby yang comel dengan aksi bersahaja tetapi masih mengekalkan kecomelannya mungkin menjadi pilihan juri.
5 sila nyatakan bila gambar diambil.
6. Link kan blog Mommy_Zara . sila tinggalkan komen bila dah siapkan entri.
dan umur bayi mestilah tidak lebih daripada 3 tahun.

Jadi, macam mana? Ada yang nak sertai....
Untuk keterangan lanjut, silalah ke blog Mommy_Zara (link....)

Seronok tengok gambar baby yang comel-comel tu...

No comments:

Post a Comment